Vanliga frågor

Vi på TrendyNest vill att din shoppingupplevelse ska vara så smidig och trygg som möjligt. Här har vi samlat svar på de vanligaste frågorna vi får om leverans, returer, frakt och beställningar. Hittar du inte svaret du söker? Tveka inte att kontakta oss – vi hjälper dig gärna!

 

Innehåll som kan döljas

Kan jag spåra min beställning?

Ja! När din beställning skickas får du ett spårningsnummer via e-post. Med det kan du följa paketet ända fram till din dörr.

Är det säkert att handla hos er?

Ja! Vi är en seriös butik och alla betalningar sker säkert. Vi hanterar din information enligt dataskyddsregler och följer konsumentskyddslagar, så att du kan handla tryggt.

Kan jag returnera eller byta en produkt?

Ja, vi accepterar returer inom 14 dagar från mottagandet om produkten är i originalskick. Kontakta vår kundtjänst för instruktioner om hur du returnerar eller byter en produkt.

Har ni någon kundtjänst jag kan kontakta?

Självklart! Du kan nå oss via e-post på info@trendynest.se eller via vårt kontaktformulär på webbplatsen. Vi svarar normalt inom 24 timmar på vardagar.